Snowboardové obaly, batohy Billabong
Snowboard batohy jsou speciálním typem batohů. Mezi jejich hlavní specifikace, jež je odlišují od studentských batohů nebo městských batohů na běžné každodenní nošení, je jejich vysoká funkčnost, praktičnost a využitelnost. Snowboard batohy tak například mají integrovaný vak na vodu s hadičkou pro snadné pití během hardcore snowboardingu, strapy na připnutí lyží či snowboardu, mají ergonomicky tvarovaný, prodyšný a měkký zádový panel, který dělá nošení batohu komfortní, a bývají vyrobeny z funkčních tkanin, které jsou voděodolné, případně kompletně nepromokavé. Jejich vybavení se samozřejmě liší model od modelu, jedná se však o high endové batohy z vyšší cenové kategorie, které svou cenu ospravedlňují vysokou funkčností.
Vedle Quiksilver a Rip Curl se právě Billabong v současnosti řadí mezi největší producenty produktů pro surfaře a surfařky. Vedle typických koupacích šortek (tzv. boradšortek), plavek nebo třeba neoprenů se ale Billabong zaměřuje i na tradiční apparel. Proto můžete zakoupit s ikonickou vlnkou mikiny, batohy, kraťasy, kšiltovky a i další doplňky. Mezi zásadní charakteristiky značky jako takové patří používání prvotřídních materiálů a věrnost surfařské kultuře. Billabong začal v roce 1973 a to s koupacími šortkami, které sám Gordon Merchant navrhl a vyrobil u sebe doma a prodával je lokálním surf shopům, skrze které se dostaly k surfařům samotným. Ti brzo zjistili, že výdrž jeho šortek je ve srovnání s těmi ostatními několikanásobně vyšší. Merchant jí dosáhl technikou trojtého švu. Tahle skutečnost se zanedlouho rozkřikla a Merchanta začali vyhledávat sami rideři, z nichž mnozí se dostali pod Merchantova sponzorská křídla. V 80. letech byly Billabong šortky k dostání po celé Austrálii, v průběhu 90. let pak značka expandovala na Nový Zéland, do Japonska nebo Jižní Afriky. Počátkem nového milénia je Billabong dostupný ve většině zemí světa.