Dětské lyžařské oblečení Billabong
Vhodné dětské lyžařské oblečení je vedle těch správně vybraných lyží a hůlek pro pohodlné lyžování vašich dětí v parku i při freeridu naprosto nepostradatelné. Na svah nebo na sjezdovku totiž rozhodně děti rozhodně nemůžete vyslat v klasickém oblečení určeném pro každodenní street nošení. Oblečení musí totiž splňovat kritéria na zateplení, prodyšnost a především voděodolnost. Tepelná izolace je vhodná do extrémních podmínek. Díky prodyšnosti jsou části oděvu komfortní zevnitř, není v nich velké horko při aktivním pohybu. Voděodolnost se zase stará o nepromokavost při častých pádech na zem nebo při padajícím mokrém sněhu. V konečném důsledku je tedy třeba vybírat lyžařské oblečení v závislosti na stylu a podmínkách jízdy vašich ratolestí. Podle toho pak můžete vybírat konkrétní dětské lyžařské bundy, dětské lyžařské kalhoty (oteplováky) a také dětské lyžařské rukavice a dětské funkční prádlo. První vrstva termo prádla je obzvlášť důležitá a je základem každého úspěchu dětí na lyžích i na snowboardu, a proto byste na ni rozhodně neměli zapomínat. Vybírejte z nepřeberného množství modelů, barev a také předních značek z celého světa.
Vedle Quiksilver a Rip Curl se právě Billabong v současnosti řadí mezi největší producenty produktů pro surfaře a surfařky. Vedle typických koupacích šortek (tzv. boradšortek), plavek nebo třeba neoprenů se ale Billabong zaměřuje i na tradiční apparel. Proto můžete zakoupit s ikonickou vlnkou mikiny, batohy, kraťasy, kšiltovky a i další doplňky. Mezi zásadní charakteristiky značky jako takové patří používání prvotřídních materiálů a věrnost surfařské kultuře. Billabong začal v roce 1973 a to s koupacími šortkami, které sám Gordon Merchant navrhl a vyrobil u sebe doma a prodával je lokálním surf shopům, skrze které se dostaly k surfařům samotným. Ti brzo zjistili, že výdrž jeho šortek je ve srovnání s těmi ostatními několikanásobně vyšší. Merchant jí dosáhl technikou trojtého švu. Tahle skutečnost se zanedlouho rozkřikla a Merchanta začali vyhledávat sami rideři, z nichž mnozí se dostali pod Merchantova sponzorská křídla. V 80. letech byly Billabong šortky k dostání po celé Austrálii, v průběhu 90. let pak značka expandovala na Nový Zéland, do Japonska nebo Jižní Afriky. Počátkem nového milénia je Billabong dostupný ve většině zemí světa.