Neff
Neff se zaměřuje zejména na mladou populaci, což je vidět zejména ve využívání široké palety pastelových barev. Cílem je všudypřítomná zábava a živost tak typická pro mládí. Sami v Neff se také chápou jakožto tvůrčí a mladý brand. Sám zakladatel Shaun Neff na otázku jak popsat Neff říká : "Jsme jako obří automat na žvejky, který do světa plive nepřeberné příchutě, které skvělé chutnají." V Neff se nezaměřují na jednu specifickou kategorii oblečení nebo čistě na jeden sport, ale přesně naopak, jde o brand multisportovní a multikulturní. V současnosti brand stále roste, za čež v mnohém vděčí také velkému množství speciálních kolekcí, které si rychle našly oblibu napříč zákazníky - jde o special kolekce s Disney, seriálem Simpsonovi nebo třeba s umělci jako Snoop Dogg, deadmaus5, Wiz Khalifa či Kate Upton. Mottem je slogan "Forever Fun"!