Lyžařské brýle Electric
Na sjezdovce to bez lyžařských brýlí moc nejde. Ať už kvůli sněhu, nepříjemnému větru, padajícímu sněhu či slunečnímu svitu. Špičkové brýle na lyže zkrátka patří k základům lyžařského vybavení. Ochrání vás právě před zmiňovanými ostrými slunečními paprsky, třeba i těmi odrážejícími se od sněhu, před padajícím sněhem i ledovým větrem a hlavně 100% chrání i před škodlivým ultrafialovým UV zářením, které je v zimě na horách vzhledem k menší vzdálenosti ke slunci velmi silné. Výrazně pomáhají i bezpečnosti na svahu, protože zlepšují jas, odstraňují odlesky, pomáhají při zhoršené viditelnosti, a tím pádem obecně zlepšují ostrost a vyváženost vidění při vysokých rychlostech, takže lze vnímat okolí daleko čitelněji. Dnes brýle na lyže navic i skvěle vypadají a lze vybírat z pestré nabídky konstrukčních i designových provedení. Při výběru dbejte pozornost především na zorník a vyberte buď zatmavený, který je vhodný do slunečních dnů, případně světlý, čirý, který je vhodný například na noční lyžování či do snížených podmínek viditelnosti. Vyberte si brýle na snowboard od vaší oblíbené značky na našem eshopu.
Electric je definován ikonickým Volt logem a je hluboce zakořeněn v akčních sportech, muzice a módě. Electric team se skládá z osobností jako například legendární Peter Line nebo zlatí z X-Games: Andreas Wiig, Jamie Anderson a freeskier Tanner Rainville. Electric žije vizí, že "The Future is NOW", takže GO VOLT a to nejlépe Right Now! Jednou z nejvýraznějších současností dnešního Electricu je postava Erica Cranea. Ten začal svou kariéru v roce 1993 a to jako grafický designér a specialista na reklamu v Arnette Optics. Díky svému zápalu se rychle stal výraznou osobností v oblasti akčních sportů a v roce 1998 se připojil k firmě Astro Studios v San Franciscu. O dva roky později Eric navrhl identitu Electricu a výraz značky držel až do roku 2003. V roce 2007 přešel Eric do Nixonu jako globální vice prezident produktového designu, aby se pak o šest let později stal CEO. V roce 2016 Eric Crane odkoupil značku Electric od Kering Group a v současnosti je jejím majitelem, který značce zároveň udává její směr.