Dámské snowboardové brýle Electric
Jízda na snowboardu se zpravidla provozuje ve vysokých nadmořských výškách. Proto - vzhledem k nižší vzdálenosti ke slunci a silnějšímu slunečnímu svitu - je nutné chránit si zrak a oči. K tomu jsou ideálním prostředkem dámské brýle na snowboard, které jsou nezbytností nejen kvůli ochraně před škodlivým UV zářením, ale také kvůli lepší viditelnosti, jež zajišťují, kvůli ochraně před otravnými odlesky od zmrzlého sněhu, které můžou zabránit vidění kompletně a být tak příčinou pádu či srážky, a v neposlední řadě také kvůli ochraně před mrazivým větrem či padajícím sněhem, který může překvapit kdykoliv. Na našem eshopu máme dámské snowboardové brýle s rozjasňujícími i ztmavujícími skly, brýle s ventilačními systémy, brýle se 100% UV ochranou, brýle s antibakteriálními vrstvami, brýle s širokoúhlými sférickými skly rozšiřujícími horizont vidění na maximum a spoustu daších. Věříme proto, že si z nabídky předních světových značek jako je Anon, Roxy, Smith či Oakley, barevných provedení a pestré škály modelů a konstrukčních typů snadno vyberete.
Electric je definován ikonickým Volt logem a je hluboce zakořeněn v akčních sportech, muzice a módě. Electric team se skládá z osobností jako například legendární Peter Line nebo zlatí z X-Games: Andreas Wiig, Jamie Anderson a freeskier Tanner Rainville. Electric žije vizí, že "The Future is NOW", takže GO VOLT a to nejlépe Right Now! Jednou z nejvýraznějších současností dnešního Electricu je postava Erica Cranea. Ten začal svou kariéru v roce 1993 a to jako grafický designér a specialista na reklamu v Arnette Optics. Díky svému zápalu se rychle stal výraznou osobností v oblasti akčních sportů a v roce 1998 se připojil k firmě Astro Studios v San Franciscu. O dva roky později Eric navrhl identitu Electricu a výraz značky držel až do roku 2003. V roce 2007 přešel Eric do Nixonu jako globální vice prezident produktového designu, aby se pak o šest let později stal CEO. V roce 2016 Eric Crane odkoupil značku Electric od Kering Group a v současnosti je jejím majitelem, který značce zároveň udává její směr.