Infolinka: +420 736 760 921 (Po-Pá 9-17) - nepřijímá SMS
0,
Cena celkem: 0 Kč
Nakupte ještě za 2000 Kč
a máte dopravu ZDARMA!

Časté dotazy (FAQ)

Jak se můžu zaregistrovat?

Na úvodní stránce klikněte na "Přihlášení" a zvolte možnost "Registrovat", po zadání Vašich kontaktních údajů (jméno, adresa, telefon) a přihlašovacích údajů (email a heslo) bude vytvořen Váš nový účet pro snadný nákup v internetovém obchodě SWIS-SHOP.CZ Po vytvoření nového účtu jste již v systému přihlášen(á) a můžete nakupovat. Při dalším vstupu do internetového obchodu SWIS-SHOP.CZ se budete hlásit přes email a heslo, které jste zadali při vytváření Vašeho účtu.

Vrátíte mi peníze když mi zboží nevyhovuje?

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů a neprodleně Vám budou zaslány peníze zpět. Zboží musí být neporušené, v originálním neporušeném obalu (platí především pro boty), s originálním štítkem, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Zákazník musí odeslat zásilku s Formulářem na výměnu (ke stažení zde). Pokud zboží chcete jen vyměnít, máte na to od nás 60 dní od obdržení zboží.

Když chci vrátit zboží, můžu vám ho poslat na dobírku?

NE! Dobírka nebude přijata. Zboží pošlete zpět standardním balíkem.

Pokud na Vašich stránkách nenajdu nějaký druh zboží, má smysl se na něj dotazovat?

Skladem máme často zboží, které se dostane na stránky se zpožděním, protože není vždy možné veškeré zboží rychle umístit na internet. Většinou se snažíme připravit zboží tak, aby k nim byl dostatek informací. Určitě si zavolejte nebo napište email (tuto možnost preferujeme) a bude Vám zodpovězen. Vaše podněty na sortiment jsou pro nás důležité. Otázky na sortiment nebo další velikosti zboží prosím zasílejte pomocí kontaktního formuláře.

Jak se ke mně zboží dostane a jak ho zaplatím?

Zboží si můžete vyzvednout osobně v našem kamenném obchodě na adrese SWIS BOARD SHOP, Masarykova 2312/65, 400 01, Ústí nad Labem (platit můžete hotově nebo platební kartou). Další možností je zaslání na dobírku, kdy částku za zboží hradíte v hotovosti či kartou (dle možností dopravce) při převzetí. Více v sekci "Doprava a platba". Další možností je zaplatit zboží převodem na náš účet nebo platební kartou předem. 

Nabízíte nějaké slevy?

Během celého roku se můžete na našich stránkách setkávat s různými slevovými akcemi. Krom toho provádíme na internetovém obchodě sezónní výprodej za velmi, velmi výhodné ceny, a dále také slevy pro registrované zákazníky. Vážíme si Vaší přízně, a proto chceme pravidelné zákazníky touto cestou odměnit. 

Jaká je záruční doba na zboží?

Záruka je ze zákona 24 měsíců (více viz reklamace).

Jak můžu zboží reklamovat?

Pro uplatnění reklamace si vytiskněte reklamační formulář, řádně jej vyplňte, přiložte k (vypranému, popř. nečistot zbavenému) zboží a pošlete na naší adresu pojištěné a doporučeně. Nikoliv na dobírku, takové zboží nebude přijato! Podrobnosti najdete v reklamačním řádu.

Jaká je otevírací doba e-shopu?

Zadávat objednávky nebo odesílat emaily můžete 24 hodin denně. Telefonovat můžete ve všední dny Po-Pá mezi 9:00-17:00 hod. Emailové otázky preferujeme a můžeme na ně často odpovědět mnohdy přesněji než telefonicky.

Nahoru